måndag

Hallo!

Var väldigt väldigt väldigt trött när musiken började spela imorse på klockradion. Av någon anledning ringde inte mobilen..hm konstigt. Tur att jag ställde båda. Var i alla fall väldigt trött, hade ju precis börjat vänja mig vid Londons tid! Klockan var alltså typ fem för mig när jag vaknade. Jaja, blev piggare senare i alla fall!

Gud vad kallt det var idag, speciellt när det blåste. Hade ändå tjock rock och halsduk. Och när jag gick hemifrån för andra gången idag, när jag skulle till min sjukgymnast, fick tjocka tjocka strumpor åka på och pressas ner i mina dr. martens.

Har pluggat en massa geografi och måste göra en grej inom idrott. Suck! Har verkligen ingen lust alls. Vill kunna sova hur länge jag vill imorgon!

Jaja, dags att plugga nu. Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback