dålig måndag

Den här måndagen har varit som en tisdag brukar vara för mig. Inte bra.

Ungefär tills klockan fyra-fem var min dag så himla hemsk. Allt gick dåligt. Missa bussen, tappa ut allt i hela kappan i skolan (småpengar som spridde ut sig bla.) och så åkte jag till sjukgymnasten fast jag inte behövt! Ingen bra dag.

Vid fyra var jag hos läkaren och strax innan dess blev dan bättre och sedan har den varit okej. Jag har bara varit så himla trött att allt gått fel helt enkelt. Har precis blivit klar med min engelska. Ska diskutera boken Animal Farm imorgon. Håll en tumme!

Borde gå o lägga mig nu, annars kanske den här veckans tisdag blir lika dålig som denna dag. Hoppas den inte blir det. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback