Halk halk



Hej. Har haft en ok dag. Var i skolan, lyckades halka på exakt samma ställe som jag gjorde igår, i trappan, i skolan, haha! Det var inte så kul, tror jag sträckte mig eller så. Hade ont i foten innan och fick mer ont i benen. Jaja.
Åkte hem och åt lunch osv, och sedan åkte jag och mamma ner till stan och kollade lite snabbt innan vi gick och såg The Proposal på bio. Den var gullig.
När vi var påväg till bussen var det en tant men en massa kassar som gick rakt på mig. Fick en kartongkant rakt på andra benet, så nu har jag märke och ont där med. Ingen turdag kanske. Men köpte i alla fall ett par shorts och ett linne! Imorn måste jag plugga lite, eftersom jag har prov på fredag. Jaja sånt är livet! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback