min tisdag

Min dag började med att jag vaknade av mig själv runt elva. Åt frukost, kollade på ett avsnitt gilmore girls och började sedan göra mig i ordning. Lin ringde och undrade om jag ville hänga med till stan och det passade perfekt eftersom jag tänkt kolla en grej.

Lin kom hem till mig, jag åt lunch och sedan drog vi oss mot Åhlens. Efter att ha gjort några ärenden Lin ville göra åkte vi till kungsholmen där jag ville kolla in en butik. Det var en antikaffär med posters på lite artister som the beatles och elvis, lampor och en annan massa roliga saker. Tyckte dock det var för dyrt. När vi gick ut såg vi att det fanns en källare med 50% rabatt, men orkade in gå in igen. Värt att kolla in någon annan dag kanske?

Vi tog oss till Subway där lin åt "frukost". Det var verkligen en jättepratglad kille där, slutade aldrig prata, haha. När vi var klara gick vi till en hemlig affär där jag köpte två saker och sedan åkte Lin hem och jag gick hem till pappa.

Runt sju åkte jag och pappa och köpte gran! Vi tog hem den till Gärdet och efter att ha ätit middag kom Lin över och hjälpte till att pynta den! Mysigt!
Den blev jättefin och står nu i vardagsrummet och lyser upp rummet med sitt fina ljus.
När lin gått tog jag och mamma en kopp te och lyssnade på "Christmas carols". Sedan var det dags att börja slå in paket!

Slog in tre paket och skrev rim och det tog flera timmar! Men det blev jättefint och riktigt långa rim. Har nu bara en sak kvar att slå in!
Nu är jag trött och ska sova. Godnatt allihopa!



Lin glad äver att få pynta granen


en mycket koncentrerad maria


Tada!


Förberett för paketinslagning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback