Turn back time

Hello! Sitter på balkongen med te, musik och tjocktröja, hade tänkt måla naglarna.

Jag var väldigt trött och förvirrad imorse. Vaknade (när jag trodde att jag skulle vakna) och tvingade mig själv att sätta på tv:n. När jag gör frukost kommer mamma och frågar om jag verkligen ska vara uppe så här tidigt. Det visar sig att jag vaknar 1 timme och 10 minuter för tidigt och jag trodde på något sätt att klockan ringt, trots att jag inte kommit ihåg det. Det var i alla fall för sent för att somna om och jag hann se 3 gilmore girls avsnitt och göra mig i ordning innan jag stack hemifrån.

Regnet öste ner och jag sprang till bussen. Min första lektion var italienska. Vi gick igenom kriterier och mål, siffror och hur man frågar efter och säger sitt nummer. Efter det var det lunch och sedan geografi. Där fick vi läsa olika artiklar som vi sedan skulle berätta om för några andra. När den lektionen var slut hade vi en rast på 35 minuter och sedan engelska, då vi skulle diskutera (som alltid). Efter den lektionen var skoldagen äntligen slut och jag gick förbi akademibokhandeln, köpte några pennor och åkte sedan hem. Just nu känner jag mig rätt trött, nästan lite nyvaken. Har i alla fall haft en rätt bra dag (mycket bättre än gårdagen). Nu ska jag måla naglarna och sedan plugga geografi. Hejdå!



Haha bjuder på denna bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback