stor förskyldning och fotobeställning


Det beställs bilder från bland annat Italien..ser rätt så skönt ut.

Hej! Jag verkar inte ha någon vidare tur just nu. Förlåt om jag klagar så mycket, men det är ju faktiskt min blogg och jag är sjuk. Har fortfarande ont i halsen, ont i öronen, är täppt och snuvig, och hostar jättemycket och hårt och dessutom har jag ont i ryggen. Förutom det så började jag just blöda näsblod också. Det verkar aldrig ta slut.

Men, jag håller i alla fall på att beställa bilder nu! Känner mig lite duktig att få det gjort. Det blev ungefär 250 bilder, lite mindre. När jag fått dem kommer jag i alla fall få något att göra!

Känner mig egentligen rätt trött eftersom det tog ett tag att somna igår, annars hade jag nog lagt mig och kollat på en film. Kan inte riktigt bestämma mig. Det kanske blir en kombination istället, ett avsnitt av GG eller SATC. Dags att gå i alla fall! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback