Söndag

Hallååå!  Sitter hemma i soffan och gör egentligen ingenting.Det har verkligen känts som en söndag idag, gått osminkad i sköna kläder osv.

 Idag har jag tagit det lugnt, tagit en promenad, bakat (eller framför allt ätit smeten) och faktiskt pluggat! Har känt mig lite som en trött zombie, men kom till slut in i pluggandet.

Imorn (idag egentligen) ska jag träffa Lin! Behöver köpa lite saker tills skolan börjar...ämnesblock sånt. Har skrivit klart min önskelista också! Lika roligt att göra som varje år, ha ha. På tisdag ska jag träffa Hettis, Louise och Sophia också! Har inte träffat dem på hela sommaren (förutom Louise då) så det ska bli jättekul!

Nej, nu är det dags att sova. Vill vara piggare imorn! Godnatt!



Imorn träffar jag den här tjejen, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback