nattnatt

Helloo. Har sovit länge, så jag känner mig inte trött än. Sitter o tittar halvt på nån konsert med Katy Perry på MTV samtidigt som jag laddar upp lite bilder på facebook, från sommaren. Sommaren går verkligen fort! Snart börjar jag skolan, närmare bestämt om...16 dagar! Ih!! Måste göra min historiauppgift också...nej nu ska jag verkligen inte tänka på det.

Imorn (idag) hade jag nog tänkt (förutom att försöka bli frisk) att ta det lugnt, kanske beställa hem lite foton eller någon skiva..hm får se. Har faktiskt lite pengar just nu! Fast å andra sidan har det kommit in en massa nya kläder i affärerna. Nej dags att gå. Lite bilder från landet kommer i nästa inlägg. Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Lin

Jag har beställt 550 bilder för framkallning haha :D

Postat av: mariaaa

haha har du! kuuul

2009-08-03 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback