kvälll

Hej! Så var lördagen över. Har i alla fall haft en bra kväll!

Lisa kom hit och så åt hon, jag o Sofia middag här. Sedan spelade vi en massa Guitar Hero. Efter att vi gjort det ett bra tag gick vi och lyssnade på Coldplay utanför stadion. Hördes riktigt bra och blev lite avundsjuk på alla som var där inne, men han sjöng i alla fall som vanligt bra!

Strax innan att det var slut, och efter att vi plockat upp en massa (pappers) fjärilar som de sprutat över stadion gick vi förbi 7-eleven, där vi köpte batterier och glass och fortsatte sedan till lägenheten där vi spelade mer guitar hero. Jag har fått 10 blåsor¨på händerna. Men nu är det dags att sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Lin

10 blåser på händerna?! VAD HAR DU GJORT.. haha jag fattar Guitar hero!! RING MIG IMORN.. har massssssssor att berätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback