Vintagemässa, brunch, lägenhetsvisningar

Hej och hå! Har precis badat, jätteskönt. Passade på att läsa i engelska boken, kände mig lite duktig faktiskt.

Igår åkte jag och mamma och kollade in vintagemässan. Där fanns allt ifrån möbler och fat till kläder, skor, smycken och glasögon. Det var ganska mycket folk, och jag köpte ingenting, men det var kul att ha sett det.
Efteråt åkte jag och mamma hemmåt, men ringde till Johan och Magdalena och frågade om vi fick komma upp med fika, och det fick vi. Så vi gick förbi Konsum, köpte fika och gick upp till dem. Vi stannade där en timme, och det var jättetrevligt. Sedan åkte vi hem och efter det tog jag det bara lungt.

Idag kom pappa, Sofia och Kicki och hämtade mig och så åkte vi iväg och kollade på lägenheter. Efter att ha sett 3 stycken gick jag hem för att äta lunch med Johan, Magdalena och mamma. Det var väldigt gott och de stannade här ganska länge. Har pluggat lite spanska och badat som jag sa tidigare.

Igår kollade jag och mamma även igenom hennes garderob och vi hittade tre saker till mig, som hon haft när hon var ung. Alltid trevligt med lite hemma second hand - snygga saker, helt gratis!

Nej, dags att sova. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback