Planer

Helgens planer än så länge:

Lördag: Vintagemässa på Kungsholmen (,plugga?)
Söndag: Ut på stan efter shopping, titta på lägenheter med pappa & co och plugga

Imorgon ska jag och mamma till vintagemässan på Kungsholmen, det ska bli kul! Hoppas på att hita något fint fynd, har i alla fall hört lite grann att det ska ha varit bra. Funderar även på att ha de gröna byxorna på mig imorgon...hm, svår fråga.
På söndag hade jag tänkt åka ner till Monki och Topshop, eftersom jag fått presentkort där. Kanske även till Acne. Skulle gärna hitta någon snygg kjol, eller liknande. Åh vad jag blev shoppingsugen. Måste nog plugga också, kanske geografi, spanska eller svenska.

Ska antagligen med pappa, Kicki och Sofia och kolla på lägenheter på söndag också. Tre stycken tror jag det var.

Nej dags att sova! Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback