Hemmaplugg

Sitter i solen,  invirad i en filt, äter yoghurt med jordgubbar och bananer och hade tänkt att plugga.

Imorse råkade jag försova mig. Jag hann inte till den första lektionen, så jag stannade hemma och pluggade eftersom vi hade en jättelång håltimme. När jag väl kom till klassrummet där vi skulle vara var det helt tomt. Anita kom och berättade att man fick jobba var man ville och det visade sig sedan att alla hade gått hem eftersom man fick göra geografin hemma också! Så det var bara att åka hem igen.

Så nu sitter jag här och snart väntar på Lin, eftersom hon ska komma och ge mig en födelsedagspresent! :D Ikväll ska jag vara på ön. Puss!



(Min mössa från Indiska och en av mammas gamla skjortor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback