Utmaning

Utmanad av Sofia:

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

1. Är ofta förskyld
2. Är väldigt intresserad av mode och gillar att shoppa
3. Kan vika segelbåtar av servetter
4. Älskar att gå på konserter
5. Är väldigt lat ibland 
6. Gillar att fotografera och kan ta hur många bilder som helst (Lin kan intyga)
7. Älskar att titta på film/serier/musik
8. Jag gillar lakrits (och andra onyttiga saker, och över huvud taget mat)
9. Kom hem från London för en dag sedan.
10. Jag har precis målat naglarna med grönt nagellack!
11. Har bott i samma hus med mamma i hela mitt liv

Okej, jag orkar inte utmana någon annan, eftersom de typ redan gjort det (ni som ser får ju gärna göra den). Men jag la till några extra istället! Lite bilder kommer ut senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback