Inlägg från igår

Har tagit en liten paus från geografin. Kollade in gamla inlägg från bloggen, den har ju funnits ett tag faktiskt! Liter över två år. Kollade in inlägg från julen, då längtar jag ännu mer.

Dagens låt: Lund - Hello Saferide
Dagens dusch: Den blir ikväll.
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inget
Dagens händelse: Inget vad jag vet.
Dagens planer: Plugga geografi!
Dagens vill ha: Jul! Eller torsdag, då jag åker till London.
Dagens drog: Kakor.
Dagens tråkigaste: Plugg.
Dagens måste: Plugga geografi
Dagens dricka: Vatten och te.
Dagens köp: Inget. Men igår köpte jag två knästrumpor.
Dagens mat: Har bara ätit frukost en så länge
Dagens sjuka: Lite förskyld
Dagens mående: He
Dagens kläder:  Stor t-shirt (magnus uggla tröja som man kunde köpa med expressen i somras), kofta från H&M, knästrumpor, underkläder.


Kommer ihåg när jag gjorde sånna här listor varje dag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback