A good day

Hej! Har haft en bra dag idag.

Dagen började med att jag var otroligt trött när jag vaknade. Kom upp ur sängen och till skolan. Började med spanska och det var ganska segt. Efteråt skulle jag och min engelskagrupp träffas och öva - och Niklas var inte där! Jag, Sofia och Annika fick lite halvt panik och började skriva stödord till Annika som skulle ta över hans del ifall att han inte skulle komma. En kvart innan kom han och vi alla blev väldigt lättade.

Vi hade fördedrag först och det kändes riktigt bra. Efteråt åt alla lunch och så gick jag, Louise, Marija och Annika till datasalen igen och gjorde lite no. Sedan mötte jag Henriette och gick tillbaka till datasalen. Efter det hade vi no, som var en ganska stökig lektion. Väntade sedan ca 45 minuter efter att vi slutat och sedan gick jag, Isabella och Henriette till datasalen igen för att gå på en photo shop kurs för att vi har gått med i fotoföreningen! Det var riktigt kul faktiskt. Mötte sedan upp mamma vid Fältöversten och köpte en halsduk! Sedan åkte vi hem, åt middag och nu är jag mest glad över att det är fredag! Tjoho!!







Höstiga bilder på väg hem från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback