SISTA DAGEN

Ibland blir man ju allt för trött på blogg.se. Hade nyss skrivit ett helt inlägg och vips så var det borta. Så irriterande.

Sitter i alla fal hos Magdalena och slutar snart. Så var det slut  på prao-veckan.
Wifikartan har lanserats nu också! Alltså att man kan se caféer som har trådlösa nätverk. Kul tycker jag, ni får allt ta och gå in på den och recensera ställen ni varit på.

Idag åkte jag hem till Magdalena så jag var där ungeför 10.30 och efter ett tag kom Ted och så satt vi tre och jobbade med våra datorer. Sedan åt vi lunch och jag fick en liten present, tack! Sedan gick jag och Magdalena tillbaks hit och nu ska jag strax möta mamma och så ska vi åka till Söder. Funderar även på om jag ska köpa en bikini som jag vill ha, det tåls att tänka på. Nej, nu måste jag gå, men glöm inte att gå in på wifi- och sushikartan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback