SO TYPICAL

Det är rätt typiskt. När man ska vara tyst blir det precis tvärt om. Som igår, mamma hade gått och lagt sig och jag slog in paket och fixade blommorna. Jag tappade allt, allt ramlade och det kändes som om varje steg jag tog så var det något som ramlade och gjorde världens högsta ljud. Nästan i alla fall.


I vilket fall som helst gick jag upp imorse och gjorde frukost åt mamma. Gick sedan in och gav paket och frukosten. Hon verkade bli väldigt glad (hoppas det också). Hon fick en rosa termosmugg (take away), hårsaker (ex toffsar, spännen), måttsats, rosor och te i teburk. Och ikväll blir det mer eftersom Johan, Micke, Cissi, Magdalena, Marie och Elisabeth kommer på middag. Det blir trevligt.


Nu hade jag tänkt vara lite duktig och städa. I min soffa till exempel. Det är rätt full med kläder, som vanligt. Nej, men ska man börja nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback