MY DAY

Min dag:

Vaknar, äter frukost, kollar på Vakna med the Voice!, klär på mig osv. Tar mig iväg till skolan och till första lektionen - syslöjd med Wilfried. Fortsatte med sprättandet, med nål och sax. Sydde och nålade, gick bra. Det var väldigt kul också efter som Elsa ringde in tillNRJ och var med där lite hehe. Efter det var det svenska och info inför SVANT - dagarna som vi har imorgon och på onsdag. Sedan var det sista mattelektionen innan matteprovet lunch och ca en timme so. Efter det var det matteprovet. Vet inte hur det gick, men alla tyckte det var väldigt svårt, nej usch, jag vill inte tänka på det, så jag ska inte göra det heller.

Slutade efter det och bestämde då att fika med mamma och så gjorde vi det på Vetekatten och gick sedan förbi Indiska och köpte klänningen (inlägget under). Ska förresten köpa tyg någon dag tror jag och inviga sy/gästrummet. Efter det åkte vi hem och snart blir det middag tror jag. För alla som inte ska plugga som jag (so-prov på torsdag) så är det då simpsons på sexan och säkert något med. Nej, nu ska jag gå. Ha en bra kväll,

Maria

Dagens låt: Sexual Eruption - Snoop Dog ft. Robyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback