I'M GOOD, I'M GONE

Hejsan! Blev väckt idag vid kanske 10-11 tiden, vet inte riktigt. Låg på min iPod + hörlurarna, vilket inte var så skönt. Hade dessutom (och har) ont i ryggen, efter bland annat bowling.  Gjorde mig i ordning, åt lunch osv och serdan ringde Lin och efter ungefär en och en halv timme åkte vi ner på stan.

Hittade en hel del saker, träffade dessutomCissi och Magdalena som skulle fika. Vad jag köpte säger jag inte (tänk om hon skulle läsa). Så det blir en överraskning!
Imorgon kommer det i alla fall gäster på middag för att fira mamma på födelsedagen. Själv ska jag upp tidigare för att ge frukost på sängen. Och ge paketen då. Som jag förresten ska slå in ikväll. Älskar att slå in paket.

Efter det var jag i alla fall ett tag hos Lin och gick sedan hem för att äta middag. Nu ska jag dra, puss!

Dagens låt:
 
Lykke Li - I''m Good, I'm Gone

Kommentarer
Postat av: Anka

Hej, vad är det för kod som krävs för att lägga upp en youtubevideo på sin blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback