GÅ OCH LÄGGA SIG ELLER INTE GÅ OCH LÄGGA SIG?

Hej! Nu sitter jag uppe igen. Skulle ju lägga mig rätt tidigt hade jag tänkt. Så kan det gå.

Imorgon ska jag på stan med Lin. Det blir kul. Ska köpa saker till mammas födelsedag, men det kanske blir något till mig också:) Är sugen på lite shopping.
Har i alla fall haft en bra men trött dag idag och skorna ser finfina ut på skohyllan. Vill kunna använda dem snart också (vädret). Såg även ett par andra skor som gärna skulle få hoppa in i min garderob på Wedins/Mixage (märket Bronx). Men 700kr är inget jag bara slänger fram, särskilt inte när jag dels behöver köpa födelsedagspresenter till mamma och när vi ska till Nice (sparar självklart).

Snor en liten lista av
Sofia (hon har ett bra utbud) eftersom jag känner för det. Så är det!

Kläder & skor
Ytterplagg:
Fjällräven när det är kallt, annars skepparkavajen från Åhlens och skinnjackan när det blivit varmare.
Pumps:
Har ett antal, orkar inte räkna upp alla:)
Boots:
Två par ankelboots och så de svarta.
Jeans:
Ett par gråa (rätt förstora), ett par vita, ett par blåa, ett par andra blåa (skönaste i hela världen) och ett par svarta.
Underkläder:
Calvin Klein är favoriten.
Kostym:
Ingen än sålänge.

Badrum

Hårprodukt:
Matrix
Mascara:
Lancômes.
Läppglans:
Olika.
Rouge:
Olika
Underlag:
-

Accessoarer
Klocka:

Har ingen för tillfället förutom mobilen och iPoden då.
Plånbok:
Har ungefär 5-6 st. Använder nog ändå den från H&M mest just nu.
Väska:
Från Friis and Co. och mammas gamla mm.
Solglasögon:
Ray Ban, wayfares lookies från Prestige och ett antal från H&M.
Scarf:
Använder sjalar och halsdukar mer.
Smycke:
Just nu mest armband, annars har jag också en hel del halsband också och ett par ringar.
Bälte:
Använder mest två jag fått.
Frisyr: Har just nu mest en lnut rätt högt på huvudet, annars utsläppt.

Teknik
Mobil:
En från Nokia.
Tv:
Flera.
Stereo:
iPod + högtalare.
Transportmedel:
Flera.

Ska man ta och krypa ner i sängen? Vet inte, kanske, kanske inte...

image826

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback