EN LITEN SAMMANFATTNING

Hej, ingen uppdatering på ett tag. Har inte haft tid och orkat. I söndags var jag först med Lin och fick smaka lite av hennes glass och så pluggade jag musikhistoria förståss (otroligt tråkigt). På måndagen var jag i skolan och allt rullade på och jag fick plugga musik rätt länge.

Var hemma tisdag - onsdag, och idag är det torsdag. Juste, VG på matten och VG på fysiken (det högsta man kunde få) så det var väldigt kul.


Idag var det först no-prov, biologi. Precis innan vi började påminde Frida mig om ett häfte som jag glömt bort helt och hållet och bläddrade igenom allt lite snabbt. Vi hade Ruben och hade provet i sal 212 (vilken var bra, för det ligger nära mitt skåp och jag inte visste vart vi skulle vara). Provet kändes ganska bra. Inte först, men sen. Juste, fick plugghjälp av Johan igår, hade mycket användning av hjälpen, tack! :)


Efter det hade vi so då vi jobbade på om Andra Världskriget och fick reda på att vi skulle ha en muntlig redovisning om det senare. Jahapp. Sedan hade vi lång lunch och efter det bild. Då fortsatte jag och Frida med vår (och Sissis) propaganda-affisch. Det gick jättebra, vi skrev texten som skulle skrivas. Och tillsist var det dags för sista lektionen - spanska.


Först var bara jag och Katarina där (det är inte särskilt ovanligt att få kommer) men sedan blev vi sex personer. Vi behövde göra ett påskkort, visa upp det för Schröder och fick sedan gå. Alltså missade de som inte kom ändå inget. Jag drog hem (har varit jättetrött idag) och har tagit det lugnt resten av dagen. Är fortfarande jättetrött och ska sova. Imorgon ska jag faktiskt träffa släkten vilket var rätt länge sedan. Så det blir nog trevligt. På kvällen vet jag inte vad som händer, ringer kanske kooompisen. Godnattpussar!<3

image810
Lägger in en liten bild jag tagit. Tycker den är fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback