PASS

Hallå hallå! Idag åkte först jag och mamma till polishuset på Kungsholmen för att fixa ett pass till mig. Det var som vanligt mycket folk, men inte lika mycket som förra gången, som tur var. Medan vi väntade på min tur köpte vi te på ett gulligt café mitt emot och satte och sedan i solen. Vi fick även en lapp, med mindre väntetid, så vi sparade nog en massa tid.

När det var fixat åkte vi hem, åt lunch och sedan träffade jag Lin. Har tagit det lugnt idag, och imorgon ska jag på stan. Tänkte kolla på jeans. Senare i veckan ska jag till Minimarkets utförsäljning också. Vem vet vad man kan hitta där!

Nej, somnade sent i natt, så ska väl gå och göra något annat än att sitta vid datorn. Ciao!


Bjuder på en bild på mig ifrån skolavsutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback