LÖRDAG

För ovanlighetens skull vaknade jag av min mobils alarm som ringde idag. Det brukar den aldrig göra. Fast i dag var jag ju tvungen att gå upp lite tidigare än vanlig.

Låg ett bra tag halvvaken i sängen och bestämde mig tillslut för att gå upp. Påväg till skolan åkte vi förbi Vivo där jag köpte ett par stumpbyxor. Sedan skyndade jag mig tillbaka till bilen.
Trodde att jag skulle vara sen när jag kom fram till klassrummet, men jag var snarare först. Det var först lite senare flera kom. Vid 11 började lite föräldrar komma och så fortsatte det. Mamma, pappa, Micke, Johan och Magdalena km förbi, det var jättetrevligt. Mamma hade köpt med sig en sallad till mig (tack!) och vi satte oss alla tillsammans i matsalen och fikade / åt lunch. Mycket trevligt. Sedan var det bara en lite stund kvar och sedan började vi städa. Efter det åkte jag och pappa ner till stan och kollade runt och sedan såg vi filmen Juno på bio. Den var bra! Efter det åkte vi hem, mötte Sofia och Kicki och sedan åkte vi till resturangen Victoria.

Där var det väldigt mysigt och live musik (piano och sång). Åt lövbiff mm. Mumsigt. Blev väldigt trött och sedan åkte vi hem. Ligger nu i sängen och ska sova. Har varit trött idag. Men det har ändå varit en bra dag. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback