FRIDAY

Ligger i sängen. Lite trött. Okej, ganska mycket trött. Idag har det varit en helt okej dag. Eller först kändes den inte som något vidare. Ville gå och lägga mig under täcket och gömma mig för dagen. Kolla på tv, dricka te eller kanske varm choklad.

Men jag kom iväg. Gympan gick helt okej. Eller ganska bra faktiskt. Särskilt i basket träffar. Jaja. Fick reda på mitt betyg från en grej, VG, det var bra:) Hade tydligen gjort stretching fast jag inte skulle det. Jaja. Det var bra i alla fall:)
Efter det var det no, och ja, jag förstod faktiskt vad vi pratade om. Det var fysik. Helt okej.

Sedan var det lunch, 1 h och 20 min. Stannade faktiskt i skolan. Efter det var det musik. Vi fick läsa ett häfte om musikhistoria och sådant. Och tillsist var det sista lektionen. Design. Det gick faktiskt bra, fick hjälp att komma igång så det var ju bra. Gick hem sedan och ringde Lin. Senare åkte vi till Lidingö (pappa hämtade oss vid Ropsten) och så har Lin varit här. Jag tror att vi båda kände oss hesa efter Singstar. Vi har också druckit te och tagit det lugnt. Nej, nu måste jag sova. Ciao!


image754

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback