FREDAG

Helg! Oh så skönt. På gympan gjordes det lite allt möjligt. Jonglering, balansövning, basketträffar, you name it. Efter det var det dags för no då vi hade förhör. Det gick helt okej, fick plugga i sista minuten igår eftersom jag varit sjuk. Det var väldigt kallt i no salen och ganska tråkigt, fysik är inte världens roligaste. I alla fall inte när man är trött och hungrig. När vi äntligen slutade gick jag och Frida och åt lunch och sedan spelade vi kort, vi hade inget annat att göra på den 1 timmes rast som var kvar.

På musiken skulle vi vara varandras spegelbild. Sedan skulle vi vara fyra stycken, stående brevid varandra. En skulle göra rörelser och de andra skulle göra lika dant - och kolla rakt fram. Sedan hade vi ingen profiltid. Skönt! Jag åkte till mammas jobb och sedan åkte vi till en affär och köpte en födelsedagspresent till en viss person. Har nu ikväll tagit det jättelugnt, kollat på film och tv. Tja, det var väl det. Imorgon har jag inga planer. Leta efter min plänbok som är borta kanske? Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback