TORSDAG

Idag gick jag upp tidigare för att tvätta håret, åt frukost, kollade på tv och gjorde mig iordning. Åkte iväg till skolan, och när jag kom dit ca 08.45 var det helt tomt. Jag gick till skåpet, hämtade min ena gympasko(hade den andra med mig) och mina mjukisbyxor. Bytta om till mjukisbyxor (jätteskönt) och gick till Borggården. Ingen där. Kollar på klockan. 08.58. Väntar ett tag och som tur är börjar det komma folk. Ca 09.10 går vi till ett ställe vid Östermalms IP ungefär. Vi spelar badminton en timme och efter det gick jag hem längs Lidingövägen. Slutade alltså 11.00. Det gick väldigt långsamt och min väska ville inte sitta fast på axeln eftersom jag hade min tjocka jacka (vilket i  och för sig var tur). Gick in på ett bageri precis nedanför våra hus och köpte en cola för att orka den sista biten och belöna mig själv. När jag kom hem åt jag lunch och jag räknar med att Sofia kommer ringa snart, eftersom hon slutar halv två. Jag ska klippa mig, hon med. Fin i håret lagom till London.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback