ONSDAG

Hallå hallå, har pluggpause! Ska dock fortsätta snart .

Idag hade vi först 30 minuters matte. Det gick ganska bra, speciellt eftersom det var första lektionen. Efter det var det gympa, vikare och jag var inte med - är förskyld. Vill verkligen inte vara det, men i alla fall så gjorde de lite övningar två och två och sedan spökboll. Sedan var det svenska då jag läste boken om Anne Frank. På engelskan hade vi glosprov, sedan skulle vi skriva ett brev och öva på en text. Sedan slutade jag, väldigt väldigt skönt. Först var jag och Frida dock tvungen att komma in till bildsalen, de som var där inne släppte inte in någon, sedan kom en lärare som sa att alla var tvugna att gå ut, att de inte fick vara där och tillsist kom ännu en till lärare som sagt till dem att vara där. Lite kaos under 30 sekunder kanske. Jag tog snabbt lite färg och sedan gick vi.

När jag gick hem var det väldigt skönt, kyligt men solen värmde och det kändes vårigt. Det var verkligen härligt. Fast det förvånar mig inte om det kommer vara -5 imorgon eller nått sånt där.
Efter att varit hemma ett tag så hittade jag min plånbok! Åh vad jag har letat. Den låg på skostället, där jag letat förut. Hm..lånarna. Jag kanske ska ta det som ett tecken - kanske ska jag köpa ett par skor snart. Har gjort klart min bild (förutom armarna) , pluggat engelska och nu blir det spanska (har prov imorgon!!!!!) och fysik på fredag :/ Micke kommer i alla fall hjälpa mig att plugga imorgon (väldigt snällt) och så ska jag göra något på eftermiddagen med Lin, det är trots allt alla hjärtans dag. Måste plugga nu. Ciao!


P.s. Grey's Anatomy ikväll! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback