KALL VATTEN, NEJ TACK

Onsdag:
Först en 30 minuters lång mattelektion. Lite svårt att jobba eftersom det var första lektionen. Efter det var det idrottslektion. Konditionshinderbana. Skulle varit bra om jag inte varit förskyld. Jag är med, fast kör inte så hårt. Efteråt så känner jag mig jätteförskyld och redan på gympalektionen har jag börjat nysa jättemycket. Slutar som tur var efter svenska och engelska, går hem, tar det lugnt och pluggar fysik.

Torsdag:
Grått väder. Börjar med nationellt prov i svenska, uppsatsdelen. Känns helt okej och jag går redan en timme innan man måste gå. Går hem på håltimmen, äter lunch och åker sedan tillbaka för bild och spanska. Sedan slutar jag, jätteskönt. Är med Lin efteråt, kul kul:) Pluggar sedan fysik.

Fredag:
Jag går upp för att duscha, känner mig jätteduktig som lyckats ta mig upp en kvart tidigare än annars. När jag sätter på vattnet kommer det inget varmvatten. Jag förstår inte vad som händer, provar att ha på bara varmvatten. Det kommer bara iskallt vatten. Går ur duschen ochdet visar sig att varmvattnet skulle vara avstängt från 22.00 - 10.00. Great.
Får gå med mitt superäckliga hår som jag försöker gömma med en mössa. Är inte med på idrotten (ville inte att det skulle bli som i onsdags), har no, lång håltimme då jag går hem och äter lunch, åker tillbaka till skolan, har musik och tillsist design. Vi var bara sex stycken där, alla andra skolkade tror jag. Fick i alla fall lite hjälp och är klar med mallen, tror jag. Alltid nått! Wilfreid skulle beställa tyg åt oss också, vilket är himla bra. Gick hem igen, packade o lite sånt och lev sedan hämtad av pappa och sedan åkte jag, pappa, Kicki och Sofia till Lasse och Inga-lill eftersom Inga-lill fyllde år. Senare åkte vi hem och jag var så trött att jag gick och la mig direkt.

Idag, lördag:
Legat i sängen till minst tolv. Snart blir det väl lunch och senare kommer Micke på middag och så är det melodifestivalen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback