FREDAG

Hejsan hejsan. Idag hade jag otroligt ont i öronen och var förskyld, så jag kom inte alls på gympan, utan sov vidare istället. Kom då direkt till fysikprovet istället. Vet inte hur det gick, men hoppas på det bästa. Efter det var det lång lunch, men jag stannade faktiskt i skolan. På musiken läste vi musikhistoria, rätt tråkigt.

På designen hade Wilfried fått in en massa tyger han beställt.Tyvärr hade han inte hittat något bra ljusblått till mig, så den kommer bli silvrig istället. Har klippt ut tyg till kjolen, mallen till överdelen är också klar. Det är ju bra. Nu är det helg och Magdalena har varit här idag. Vi gick och handlade mat och hyrde film, lagade tacos (lyckades först bränna en massa tacos, alldeles bruna var dem) och åt samtidigt som vi kollade på en av filmerna (The Ex med Zac Braff bla.). Det var hur gott som helst och filmen var ganska bra.

Efter en massa godis fastnade vi framför en film på tv och sedan när mamma kom hem åkte Magdalena. Har haft en bra fredag, men är väldigt trött och känner mig fortfarande förskyld. Nu ska jag sova, sova och sova. Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback