FREDAG

Hejsan. Försov mig idag, missade gympan. Var dock på gott humör när jag gick iväg i högklackat. Blev inte lika glad när jag klev på en buss som luktade sprit - folk från färjan. Klirr från flaskor och högt prat. En svensk man som försökte prata engelska. Blev mer svengelska. Kom i alla fall av bussen och hade no, vilket gick jättebra. Efter det var det lång lunch och sedan en rätt tråkig musiklektion. Vi ska ha prov i musikhistoria senare.

När det var slut var det dags för design. Wilfried var tillbaks och fick hyfsat ordning på gruppen. Det gick bra.
När vi slutat lite tidigare, vid tretiden gick jag iväg till tunnelbanan och åkte ner till stan. Letade efter en grej. Var rätt länge på stan och kom hem tomhänt. Sedan var det middag och efter att ha pratat med Lin så bestämdes det att jag, hon, Maria, Tette och Josefin (vet inte hur hon stavar:)) skulle gå på biofilmen I Am Legend. Det var tydligen en thriller, det visste inte jag. Det slutade med att jag blundade ganska mycket. Men men, mysigt i alla fall:)

Jag och Lin drog hem till henne, spelade lite guitarr hero men gick sedan hem till mig. Nu ska jag sova är trött trött trött. Imorgon blir det en liten runda på stan och sedan ska vi fira Sofia!

Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Låter kul med Guitar Hero, haha. Har du börjat med NOn by the way?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback