Måndag

Hej! Nu är måndagen strax avklarad! Har haft en rätt bra i alla fall.

Var väldigt väldigt väldigt trött imorse. Kunde knappt komma ur sängen. Gjorde tillslut det i alla fall och lyckades komma iväg till skolan.

Första lektionen hade vi historia. Det var mest en rätt jobbig lektion eftersom jag var så trött, så det blev ganska tråkigt och dessutom var den ganska lång. Så jag var glad när den tog slut för då hade vi även lunch! Så vi åt lunch och efter det gick jag och Henriette och fixade vår geografi - en muntlig grej om U-dalar. Vi började också lite grann på svenskan också, men jag hade bara en massa otur med datorerna. Den första hängde sig innan jag ens loggat in på den och ville inte komma igång, och den andra hände sig efter jag precis samlat klart en massa information om Sten Sture - och jag hade inte sparat! Väldigt typiskt.

Sista lektionen var geografi och då pratade jag, Henriette, Cecilia och Sofia om u-dalar och fjordar. Gick väl helt okej. Mötte mamma efteråt och vi tog en sväng förbi Weekday! Hittade två jeans, ett linne och två tröjor. Det var jättelänge sedan jag shoppade, faktiskt. Kanske visar något någon dag;)

Ikväll har jag pluggat historia (om Sten Sture) och så pratade jag nyss med Lin i telefon. Fast väldigt kort, det blev lite konstigt hahaha...du får berätta sen :D


Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback