Fredag

Oj vad tiden går snabbt ibland. Det är redan lördag (fast det har inte varit lördag särskilt länge).

Idag (igår) hade jag först spanska. Vi ska intervjua varandra och på tisdag ska jag och Azra göra det inför vår lärare Mayo! Hjälp. Efter det hade vi en timmes håltimme och då satt vi utanför matsalen och jag hade tänkt läsa "Lord of the Flies" men det blev inte riktigt av. Det var roligare att rita på Louises block och dricka te istället.

Efter det hade vi engelska. Vi jobbade då med en text. Man skulle skriva ner och översätta de ord som man inte förstod. Sedan hade vi ännu en rast, då vi också åt lunch. Efter det satt vi och pluggade och tillsist var det sista lektionen - no. Då kollade vi på en film.

Efteråt tog jag mig en snabb sväng ner på stan för att kolla efter ett par skor på Topshop, men självklart var de slut i min storlek. Gick förbi Monki, hittade inget och fortsatte till den andra Topshop, den i gallerian. Där fanns de inte över huvud taget. Väldigt typiskt.

Åkte trött och ganska hungrig med en tung väska hemmåt och åt och låg och kollade på tv. Pappa hämtade upp mig och vad har jag gjort mer ikväll? Inte särskilt mycket, kollat på idol och sånt. Hade nog kunnat somna klockan nio, men så blev det inte.

Imorgon ska vi bort, två gånger. Hoppas på en kul dag. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback