UPPDATERING

Hej! Jag vet, dålig uppdatering. Men har trots allt gjort en del.

I onsdags åkte Lin till Afrika! Skulle gärna klämt i mig i hennes resväska och följt med henne till solen, för jag antar att vädret där inte är samma som här. I och för sig tycker jag att det har varit rätt mysigt att det har regnat. Dessutom har ju en massa höstkläder kommit in i butikerna, vilket kompenserar.

Var annars med henne i söndags, måndags och i tisdag. Tog till exempel två promenader i regnet och så klart en massa annat. Hon kom även ner till mitt landställe över en helg, vilket var kul.
I onsdags var jag på stan med mamma och shoppade och fikade med Micke och idag var jag också på stan, fast med Sofia. Vi gick omkring och kollade på kläder, åt lunch på Åhléns och såg Mamma Mia!, vilket var en väldigt feel good film, precis som den riktiga musikalen.

Imorgon ska jag ner på stan igen tillsammans med mamma och antagligen gå på middag hos Johan och Magdalena. Hoppas på en bra dag!





Ute på regnpromenad med Lin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback