STAN

Hejsan! Idag blev jag väckt av väckarklockan vid ungefär 11.10. Låg i sängen ett tag och efter att Lin ringt gjorde jag mig något att äta. Efter det fortsatte jag att göra mig iordning och sedan träffades jag och Lin och åkte ner på stan.

Vi kollade runt, provade ett par shorts tillexempel. Men det blev inget köp, ska tänka lite. Köpte däremot ett fint nagellack som ska bli påmålat på mina naglar ikväll. Var var ute på stan några timmar och innan vi gick hem gick vi förbi Fältöversten där jag handlade lite mat och sånt. Efter det åkte vi hem och jag hjälpte Lin göra sig i ordning och så fick hon låna ett skärp. Snart ska jag och mamma nog se en film, Råttatouille (org. Ratatouille)  som jag velat se länge. Igår såg vi även Hair Spray.

Har haft en bra dag, hoppas ni också haft det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback