SOLIGT VÄDER

Just nu sitter jag på balkongen och har det skönt i solen. Härligt väder idag, tycker ni inte?

Hade först sovmorgon till 09.45 idag, vilket var väldigt skönt. Vi hade NP i matte (del B), och det kändes faktiskt inte så jättesvårt. Hoppas på det bästa helt enkelt.
Efter  det hade vi en rast då vi först åt lunch och sedan gick ut och satte oss i solen. Det var jätteskönt, passade på att plugga spanska då också eftersom jag skulle ha spanskaprov. Men innan dess skulle jag ha bild, och det gick jättebra då vi började färglägga affischen. Efter det var det dags för spanska, snabbkollade igenom allting en gång till och jag tror faktiskt att det gick rätt bra. Drog ut en liten stund på stan, gick förbi mamma och sa hej och åkte sedan hem igen. Sitter väl ett tag till på balkongen antar jag. Puss!

image865

Köpte förresten ett par skor igår, hade på mig dem idag.


Kommentarer
Postat av: sandra.g

fyfan vilken snygg bild på dig maria!

2008-04-27 @ 13:58:52
Postat av: Maria

Tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback