MÅNDAG

Hejsan hejsan!

Idag var första lektionen syslöjd, som vanligt. Det gick faktiskt rätt bra, har börjar på nederdelen om någon skulle vilja veta det. Efter det hade vi engelska, eller det blev svenska. Vi skulle läsa ca 3,5 sidor från en bok skriven av August Strindberg. Sedan skulle man svara på några frågor och tillslut fick vi sluta tidigare. Vi fick beting på matten, alltså ca 1,30 h lunch. Vi åt lunch och satt ute resten av rasten. Det är det vi har börjat göra nuförtiden, det var riktigt skönt ute.

När rasten var slut hade vi so då vi svarade på frågor om Kinas historia osv. Brandlarmet gick, det var skönt att komma ut och få lite frisk luft. Vi fick gå in igen, fortsätta arbeta och sedan ha no.
Där jobbade vi med "Testa dig själv" frågor och efter ett tag fick man jobba på varlfri plats. Jag valde dock att stanna kvar, skulle ändå göra en labbrapport senare.  Seila gav även oss tre godisar var, som påskgodis. Det passade väldigt bra. När no:n var slut väntade jag tillsammans med ett gäng utanför salarna i ungefär en halvtimme och sedan var det dags att labba. Efter att den var klar gick jag hem, jag och mamma åt middag på balkongen, första gången för iår btw! Jätteskönt faktiskt. Kollade på tv och nu ska jag plugga no. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback