MÅNDAG

Hejsan. Imorse blev det lite stressigt i slutet, men kom tillslut till skolan fast än att jag inte hade lust på något sätt. Kom upp till syslöjden och det visade sig att vi hade vi hade vikarie, samma som i fredags! Och hon var inte så jättebra precis. Det verkar i alla fall som om alla syslöjdslärare som vi får ha ska ha ett krav att inte kunna svenska så bra. Jag lyckades sick-sacka mina bitar (trots att det gick dåligt i början). När lektionen äntligen var slut hade vi engelska då vi övade inför NP (Nationella proven), uppsatsen.

Efter det hade vi matte och sedan lunch. Efter lunchen hade vi so då vi jobbade med de ämnen vi fått, som vi ska ha en muntlig redovisning med. Jag har Glasnost och Perestrojka. De ni! Först gick vi till mediateket och lånade böcker och efter det gick vi vidare till datasalen och satt där resten av lektionen.

Sista lektionen var no, då vi började med kemi. Det gick bra, men det var skönt när det var slut. Jag gick hem nu sitter man här och kollar på Top Model. Hade tänkt fortsätta med Frankrike delarna. Det känns väldigt sommrigt när jag tittar på dem, härligare än vad det varit idag. Ciao!                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback