I'M STILL ALIVE

Hejsan. Ja, jag lever. Inte för att det har synts här. Det här har hänt de senaste dagarna:

Tisdags:
Försover mig, har en riktigt dålig morgon kommer till skolan, har mattelektion och jag bestämmer mig för att gå hem. Känner mig inte bra alls och åker hem istället för att följa med till bion. Känner mig fortfarande dålig hemma, men det är först efter kanske en timme som jag börjar behöva springa på toa och till slut börjar jag spy. Härligt. Jag får lägga mig i sängen och under dagen har jag spytt till och från i 7 timmar,blivit yr och svimmat två gånger, inte ätit alls och känner mig otroligt törstig, men kan nästan inte dricka nått, eftersom det ändå kommer upp igen. Somna kan jag inte heller, är helt uppvarvad fast än jag borde vara utmattade och försöker med alla knep somna. Sover lite grann under natten, men inte mycket. Vid 05.30 vaknar jag och börjar kolla på tv. Inte trött då heller. I 3 timmar kör jag på två skedar cola var tionde minut, som man fick göra när man var liten.

Mamma är snäll och tar hand om mig och efter att ha kunnat dricka två glas med resorb och vatten känner jag hur trött jag är och somnar. Ligger mest i sängen under dagen, förutom då och då jag flyttade mig mellan mitt rum, toan och ibland vardagsrummet. Och när jag svimmade i badrummet. Då låg jag istället på en rosa matta.

Som tur var var mamma ledig den dagen, så jag får mycket hjälp. Somnar innan 19.30 och sover ända till ca 10.00 och är lite piggare den dagen. Mår fortfarande väldigt illa men kan nu ligga lite mer i vardagsrummet men är fortfarnde väldigt trött.

Idag är jag fortfarande väldigt trött, men mår inte illa, vilket är väldigt skönt. Idag har jag nog fått i mig mest av dessa dagar, dvs lite ris, kyckling (lunch), en mini portion av spaghetti och köttfärsås (middag) och lite stekt ägg. Har ingen aptit fortfarande, men nåt behöver man ju.

Tänkte lägga mig och sova, är trött. Hoppas ni haft en bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback