FREDAG & LÖRDAG

Hej hopp! Nu var det ett tag sedan. Sitter här och knaprar på en morot.

Igår var jag på stan med Lin, hittade tyvärr inget, men det gör inget. Då kan jag spara pengar till Frankrike istället:) Efter det gick vi på bio och såg filmen Supersugen. Den var inte särskilt bra, vissa små delar av filmen var rolig, men annars var det en skitfilm;) Men det var mysigt att gå i alla fall!
När filmen var slut gick vi och köpte Chai Latte som vi tog med och sedan efter att ha ätit middag så träffades vi och slappade hemma.

Idag gick vi ut på stan med, vi gick först runt på SOUK och kollade efter skor (ett pat höstskor börjar bli akut). Vi orkade inte gå in på den nyöppnade skogallerian Feet first eftersom vi varit där i fredags och det varit grymt mycket folk. Vi kollade istället runt i andra affärer och åkte sedan vidare till söder.

Efter att vi kollat runt ett ganska bra tag var jag tvungen att åka hem eftersom jag fick ont i magen. Lin fick klara sig utan mig och jag fick åka tunnelbana tillsammans med sju fjortisar som spelade musik på tunnelbanan. Jag lyckades i alla fall komma hem och krypa ner i sängen, kolla på Sex and the City och käka bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback