TISDAG

Hallå hallå! Dagen börjar med att jag vaknar på ganska bra humör, ger mig iväg till skolan och upptäcker att nutidsorienteringen skulle börjat 08.30 istället  för 09.30 som jag trodde. Hehe, så det kan bli. Stod och pratade i korridoren ett tag och gick sedan till Magnus för att ha lite svenska. Var tvungen att låna bok och eftersom det tog lite tid hann jag läsa typ en kvart (vi hade väldigt kort lektion i alla fall). Efter det var det matte som jag fösökte jobba på så gott det gick.

Hade sedan håltimme och lunch (som ni ser på inlägget innan) men var tvungen att sticka lite tidigare eftersom jag skulle köpa hallon. Gud vad hallon är dyrt! Ett litet paket kostar 50 kronor. Jaja. Efterspanskan var det mentorstid då jag dekorerade kladdkakemuffins med hallon och silverkulor! Alla tyckte att det blev väldigt fin och gott, skönt det:)

Drog hem och nu sitter jag här. Kanske ska man ta ett litet hallon...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback