Måndag

Måndag,måndag, måndag. Gick upp en kvart tidigare idag för att duscha. Det var rätt skönt, man vaknar lite. Första lektionen var teknik, då jag skulle göra papper. Eller i alla fall börja, he he. Jag lyckades i alla fall skvätta tidningspapper blandat med vatten över hela väggarna när jag skulle vispa smeten. Mysigt. Alltså fick de sista 10min gå åt städning. Hehe.
Efter det var det matte, fick VG+ på provet, är nöjd eftersom jag varit sjuk så mycket. Och på engelskan hade vi svenska och jobbade med skillnaderna mellan norksa, danska, isländska, finska och svenska och sådär. Sedan var det lunch, åt lite ris och en macka, och efter det var det SO där jag jobbade med Buddhismen (har provhinduismen, kristendomen, judendomen, buddhismen och islam på torsdag! :O) och så var det till sist no. Sista lektionen som man bara vill ska sluta. Vi gjorde en labb och ja, allt var rätt tråkigt. Gillar inte no. Har dessutom prov på det v. 45, inte kul. Hela höstlovet med no, jippi! NOT.

När jag skulle hem hade jag en tung väska, höga klackar och var extremt kissnödig så jag hade tänkt ta bussen, dessutom var jag på dåligt humör och tänkte, snälla, åk inte förbi nu. Självklart gjorde den det. Fick vänta på nästa (tro mig, jag brukar gå hem, men idag gick det inte). Resten av bussresan gick bra och jag gick av glad. Har varit hemma och slappat resten av dan. Orkar inte göra annat. För nu måste jag göra läxor. Boring. Här kommer alla mina läxor och prov:

-Bild, kartongen ska inlämnas på fredag
-So-prov på torsdag
-Engelska beting (har en sak kvar), klar till nästa lektion
-3 bokrecensioner (på hela terminen, har snart två)
- No-prov v. 45
-Spanska, till torsdag?
-No-labbrapporter, efter höstlovet, 3st
-Svenska/So, argumentation om hemlöset
-Engelska, Inlämning av Coober Pedy
-Idrott, egen lektion, nedvarvning 3min
-Teknik, om papper


Det var nog allt. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback