TORSDAG

Hade bara tänkt säga vad jag gjort idag(igår).

Väcktes av mamma men somnad dock bara om hela tiden. Kunde verkligen inte vakna.
Ringde Lin vid 12 tiden (duktigt duktigt) och så bestämde vi att hon skulle ringa när hon ätit frukost. Efter 2h ringde hon och efter en halvtimme stack vi neråt stan. När vi åkt tunnelbana till östermalmstorg pratade vi om väsktjuvar och då kom jag på " Var är Min väska?".
Vi fick åka hem igen och som tur var den där haha. Hade glömt den med plånboken i. Skönt.
När vi skulle gå igen trodde Lin att hon tappat sin ring. Vi började leta men drog sedan till stan.
Jag hittade ingenting, förutom att jag köpte te och äpple när vi fikade:)

Hemma har jag inte gjort så mycket. Pluggat no, sett Medium och bara slappat. Rätt skönt. Nu ska jag slappa ännu mer.

God Natt och hoppar ni haft en lika trevlig dag som jag!


Kommentarer
Postat av: Lin

Haha Förlåt (A)
Jag hittade ringen den låg på mitt badrums golv :D

Postat av: Lin

Haha Förlåt (A)
Jag hittade ringen den låg på mitt badrums golv :D

2007-11-02 @ 00:45:54
URL: http://linandersson.blogg.se
Postat av: Sopho!

Hihi okej :D

2007-11-02 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback