ONSDAG

Imorse var det grymt svårt att vakna. Ville bara somna om hela tiden. Lyckades få i mig 2 tuggor innan jag var tvungen att ge mig iväg. Satt och lyssnade igenom låten jag sklle ha lektion till. Idag skulle halva gruppen ha egen lektion om ett särskilt område, jag hade nedvarvnig vilket var väldigt skönt. Det var en jobbig lektion, jag blev jättetrött. Det var extrajobbigt eftersom jag glömt äta äpplet på väg till skolan. 

Hade sedan svenska då vi ritade språkträd. Hade lunch och så hade vi svenska igen.  Efter det var det lång rast så vi gick till ICA. Efter det var det träslöjd då vi hade prov, på verktyg. Gick ganska bra tror jag. Efter det drog jag hem.

Ska nu vila och sedan plugga. Kommer få plugga ända till sista skoldagen känns det som. Well well, bye!

Kommentarer
Postat av: Latife

Hej babe :)
Mamma tipsade mig om din blogg för några dagar sen så nu har jag suttit och läst i en evighet :) (måste vara på jobbet tidigt och då är det trevligt med lite bra läsning ;)
Igår gjorde jag min egen, finns på,ja, länken du ser här :) kramkram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback