MÅNDAG

Hej! Kvällen har jag haft "fredagskänsla". Har haft en ok dag, vrickade dock foten när jag och Josefin gick till skolan från Ica. Inte så skönt. Men det är ok.

Började dagen med teknik, först strök jag mitt egengjorda papper (duktigt va?) och sedan försökte jag jobba på med det teoretiska arbetet.
Efter det var det engelska då jag berättade om lite allt möjligt från Nice. Gick ganska bra, tror jag.
Under so:n gick vi igenom industriella revolutionen lite granna, inte så jättemycket nytt eftersom vi läste om det i åttan (eller?). Efter lunch var det no där alla häll på att somna när vi gick igenom vad vi skulle arbeta med. Biologi. Nervsystem, hjärnan, ryggmärgen och sådant.

När jag äntligen slutat började jag gå hemåt, såg att det var 8 minuter till bussen (såklart att det är så när man har ont i foten), så istället för att sitta i kylan så gick jag långsamt hemåt och hann före bussen. Mötte också mamma som var påväg hem precis vid vägen man tar av vid. Trevligt med lite sällskap.

Har idag kollat på sista avsnittet av SATC. Gör mig alltid glad. Har alltså kollat igenom den för tredje gången. Det förvånar mig inte om jag sätter på den, från allra första början och kollar igenom den igen.

Måste sova. Ciao!


Kommentarer
Postat av: lookoverhere

skönt med en måndag med fredagskännsla...de vore nått=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback