FREEDAG

Hallå hallå. Jag vet, jag skulle inte sätta mig vid datorn. Men så kom jag på att jag var tvungen att kolla en grej och så tänkte jag, varför inte ett blogginlägg?

Idag mötte jag mamma vid hötorget och så gick vi till Weekday. Hittade 3 par jeans och en tröja. Thank God! Behöver verkligen nya jeans, tjoho vad glad jag är. Vi gick och åt lunch och fortsatte sedan kolla runt en stund. Kom hem vid ungefär fem, packade ihop lite saker och läxor och stack sedan iväg för en färd mot lidingö.

Bild 1: Nya tröjan med ficka på vänster sida
Bild 2: Ett par av mina nya jeans. De är så oerhört sköna att det inte är sant!


Vi hade gäster och så blev det god mat, fick också presentkort på akademibokhandeln. Kommer säkert till användning. Kollade på idol med Sofia och tyckte det var rätt att Sam åkte ut. Och nu sitter jag här. Men inte länge till. Ska faktiskt lägga mig tidigare än mina andra nätter. Så, god natt, sovgott och dröm inga mardrömmar! :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback