UPP OCH NER

Jaha, då har man klarat av i alla fall halva tisdagen.

Den har varit växlande bra och dålig. Har känt mig uppe och nere. Men mest uppe faktiskt:) Äntligen kom Cornelia tillbaka till skolan(väntar fortfarande på Josefin)! Det blir så tråkigt när de inte är där:)  På So:n gick vi igenom vad FN egentligen är och vad de gör osv. Sedan hann vi vara i grupperna vi blivit indelade i (olika länder, jag då  Australien) sedan var den slut.
Efter det var det engelska då nästan alla behövde datorer(de var uppbokade) och det som det pratades mest om var biblotikarien. Vi chansade och gick till en datasal som var tom, men efter att precis ha börjat fick vi lämna salen efter som de som skulle ha den kom. Så jag stack hem eftersom vi fick beting + att det var lunch efteråt , så
beting + lunch = håltimme = bra. Fick vara hemma ungefär en hel timme.

När jag kom tillbaka var det matteprov :O Ujuj, vet inte hur det gick, kändes sådär.. vi får väl se:) På fredag har vi då matteprov igen! Ujuj. Och på fredag drar jag då vidare till papi!
Efter spanskan var det äntligen dags för sista lektionen. Vi hade mentorstid och det var en rätt rolig mentorstid så det var bra:) Och vad händer nu?

Klockan 17.00 drar man iväg till dansen, sista gången för denna termin! Rätt skönt tycker jag. Har lite ont i halsen, men det är ju endå sista lektionen. Och senare idag är det då desperate housewives. En höjdpunkt idag.
Det var min dag...hur var din dag?


Kommentarer
Postat av: ´Sofia

vad är beting?

2007-05-08 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback