FREDAG/LÖRDAG

image581

Hellow! Nu var det verkligen ett tag sedan. Har haft en helt okej vecka, men det är riktigt skönt att det är helg nu
.

Igår var jag på fest hos Elisabeth, hon fyllde år. Vi var typ 14st i deras nya hus. Det var trevligt. Vi kom hem strax efter 23.00 och det var skönt att komma hem och ta det lugnt. Idag har jag bara slappat. Sov väl till 11.30 ungefär, hur skönt som helst. Fick ett ryck typ 15.30 och ville åka ner till fältan  och kolla på lite saker, men kom på att de flesta klädaffärerna stänger 16.00 så jag sket i det. Tänkte ett tag stan också men nej, det får bli en annan dag.

Vill ha massa kläder just nu och en god nyhet är att jag har fått pengar. Mycket mycket trevligt! Så jag tänkte köpa lite kläder, bla en vit  klännng från Indiska. Jag vet att många har den, men måste bara ha den själv:) Hoppas den finns kvar! Perfekt till sommaren.
Sedan skulle jag gärna kunna tänka mig
de här brillorna från Urban Outfitters, fast ännu hellre dessa även de från UO. Helt underbara! Någon som vet att de finns i affären? Måste kolla. Skulle kunna tänka mig dem i både svart och rött. Kanske även vitt, fast har ju redan ett par andra i vitt. Jag får väl se.

Det finns även ett par liknande (den andra modellen) solglasögon från Glitter som tydligen bara kostar 79.90 tror jag, så måste kolla in dem också. Men jag känner att jag verkligen vill ha en sådan modell i alla fall. Från en annan blogg såg jag även en klänning från H&M, riktigt fin. Ska nog kolla efter lite klänningar tror jag. Och så vill jag ha denna jacka från Minimarket, tror faktiskt att jag ska köpa den! Fast måste självklart prova den först.

Härligt med det soliga vädret idag, eller vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback