TISDAG TISDAG

Home again. Efter att ha varit på två lektioner:) Spanska och Mentorstid dessutom. Nice!

När jag först gick ut för att ta bussen var det något konstigt snöregn, men nu är det ju faktiskt sol ute! Lite mörka moln bara, annars ser det skönt ut! Funderar på att gå ut på balkongen senare, men får se.
Kom i alla fall i riktigt bra tid skolan. På spanskan var det bara jag som jobbade:P Vi ska ha prov v14 så, jag ska satsa mycket! Alla andra satt och pratade haha.

Sedan var det metorstid, jag hade bakat chokladmuffins, mums filibabba! Dekorerade med strössel och silverkulor, hur fina som helst:)
Imorgon och på torsdag har vi SANT-dagar, då det handlar om sexualkunskap. Då får vi i alla fall sovmorgon.

Det var i alla fall hur skönt som helst med sovmorgon i morse, blev väckt vid halv 10 ungefär.

Ha en bra tisdag

Pussochkram // Maria

Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback