STRAAWBERRY BACK IN BUISSNIES

YEY! Jag kommer in på bloggen igen. Jag hade det problem många andra också hade - att jag skrev rätt lösenord och adress, men att det stod att det var fel! Och så kom inte "har glömt lösenordet brevet" fram till mig, trodde jag(vet inte om det hamna i skräpposten) men så bestämde jag mig för att försöka nu igen och kolla skräpposten och så fanns den där! Jippi! Thank god.

Började nästan bli desperat haha.

Eftersom jag inte kunde sova igår natt har jag varit halvdöd idag. Jippi liksom. Och det kommer ännu mer jippi.
Hade Wilfried & syslöjd som första lektionen(jippi..). Wiillfrrrrieeeed. Syslöjdsläraren som inte ens alltid förstår vad man säger. Och dessutom förstår man själv inte alltid vad han säger. Och han ska ha syslöjd. Hrm.


Sen var det då håltimme. Hade sällskap med Cornelia påvägen hem, såg först inte att hon gick framför mig. Lite trött alltså...var hemma en timme typ och sedan drog jag tillbaka till skolan. Måste bara få göra mitt vanliga måndagsgnäll och säga att den är helt onödig. Fast den är faktiskt helt ok.

Drog tillbaks till skolan då det var dags för matte. Jobbade på rätt bra, så pass att jag inte har läxa till imorgon. God girl! Efter det var det lunch och jag, Josefin och Cornelia drog till matsalen.
Det var potatisbulla och skinktärningar(typ?), det är faktiskt en av skolans ganska goda maträtter, fast Cornelia körde på vattendieten^^.

På NO lektionen (och särskilt innan) var Josefin totally helflummig. Skrattade åt allt, till och med åt sig själv. Fast det var i och för sig kul eftersom jag är heltrött idag så fick  man själv också skratta åt allt. Vilket i det här fallet var Josefin. Okej, vi skrattade med Josefin:) På NO lektionen blev det då inte så jättejätte mycket jobbat men ganska! Hade i alla fall kul på en NO lektion, hur stor är sannolikheten att få den chansen? Dagens fråga är: Kan man verkligen klara sig utan skratt?

Efter NO:n var det i alla fall dags för det sista lektionen, Yes! Mange Bange och engelska. Får inte glömma att säga att Sandra K (som jag alltid sagt:)) och hennes kompis Elsa(eller?) började i Alfa idag, till och med i min siffergrupp. Welcome to the group;) Okej, men på engelskan fick vi nästan hela lektionen se en film - återigen om fotboll. Fast i den här filmen spelade de Amerikans fotboll. Och ja, det är skillnad.

Det som gäller nu för mig är nog att lägga mig och slagga, dvs kolla på tv. Eller faktiskt göra en Lin, sova. Fast du kanske gör det senare:) Whatever.

Puss och kram, Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lin

Hmm.. En Lin är att lägga sig på sängen för att "vila" och "råka" Somna under dun täcket Haha :)

Postat av: Maria

Haha okej haha ;D

2007-03-06 @ 16:56:07
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback