STÄDNING!

Just nu stor syrran i duschen och jag tar en liten städpaus. Vi har precis ätit lunch, det fick bli varsin sallad. Mums!

Har ingen aning om när jag gick upp men blev väckt ett antal gånger av pappa/kicki. Efter det kollade jag lite snabbt i NK:s stiltidning eller något sådant, är dock inte klar än, det bli mer läsning ikväll.
Och ikväll får vi faktiskt gäster. Familjen Tessems (eller hur de stavas) kommer på middag och så blir det såklart melodifestivalen.

Och nu är det ju 3:e mars! Tiden går snabbt.. och vilken vårkänsla idag!! När jag och Sofia gick för att handla lunch idag var det skönt ute, fågelkvitter och i torsdags såg jag faktiskt vårens första blommor - snödroppar. Och nu finns de här på tomten också. MYS!

Nu i mars är det ju även många som fyller år, bland annat min mamma och cissi! Och den 14 april är det då pappa som fyller år och då ska han & kicki ha 100 års party( 55 + 45=100) då de ska laga mat själva för typ 35 pers, och så så det blir kul! Och i maj är det Claes som fyller 60! GRATTIS allihopa:)

Tillbaka till städningen, ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback